The Andes
Andes, banjaran gunung terpanjang di Bumi. Anak beruang meneruni cenuram yang bahaya, burung madu berlawan demi pasangan, katak membeku dan hidup semula dan cicak merebut kawasan di tanah penuh ekstrem, dari glasier ke gurun. Bersama Tom Hanks.