Mexico
Mexico, tempat gurun bertemu kawasan tropika. Saksikan rakaman terkini burung hantu pigmi muda, orca memburu, spesies baru dalam gua yang banjir dan lebah orkid dalam pendedahan penuh terperinci bagi hidupan liar yang menakjubkan. Bersama Tom Hanks.