James
Finn dan Jake teruja apabila Princess Bubblegum ajak mereka membantunya kumpul sampel di Desert of Wonders. Tapi apabila kenderaan mereka diserang raksasa melekit yang jahat, Finn dan Jake terfikir misi ini disabotaj robot pembantu si James.