Love Games
Slime Princess perlukan suami atau Slime Kingdom akan diserahkan kepada kakaknya yang keji. Finn masuk campur, tapi perlu menangi Permainan Cinta untuk yakinkan ayah Slime Princess yang mereka bercinta. Bukan ini yang Finn jangkakan!