Scooby-Doo! Abracadabra-Doo
Apabila sebuah sekolah untuk ahli magik berdepan dengan bahaya dari makhluk terbang yang hebat di luar dan kuasa jahat di dalam, cuma ada satu perkara untuk dikatakan: Scooby-Doo! Abracadabra Doo.