Pangkor
Crossing the shimmering Straits of Dingding by ferry, we arrive at Pulau Pangkor, Hui Mei's mother's birthplace. Treading along the longest beach, we witness the arduous labor of fishermen hauling their nets, bringing fresh bounties.