Taiwan: Dual Rail Journey
Jiang Han embarks on a dual-railway journey in Taiwan with his father, along with Axian and his mother. Aboard the Disney-themed train, their vacation commences the moment they step on. Immersing in the hot springs surrounded by mountains in Jinlun.