The Funny Man In The Kitchen
What happens when a chef and a comedian meet to make Italian and Spanish dishes to serve to his wife and his friend? Total chaos! Chef Fikree and Nabil Ahmad makes this episode of SVF Malaysia the most hilarious and entertaining so far.