The Couple-ing Cooks
The Malaysian power couple meet the prolific petite chef in a food store to cook some Italian dishes. The bumbling newbies in kitchen Awal and Scha get schooled in the lessons of Italian cheese dishes, from burrata to parmigiano by the chef in command.