Training Day Lowrider
A big fan of the movie "Training Day" wants his '78 Monte Carlo to be built in the same vein. The G-body needs the works, including a swapped LS, beefed-up brakes and suspension and a new interior. Plus. Shorty's G10 parts runner van needs a facelift.