Camaros, Impalas, Goodguys, Oh My
Shorty's buddy Tommy has a '69 Camaro that needs some love, with damaged paint on the hood and malfunctioning headlight motors. Another friend, T-bone, stops by with his '65 Impala for an air ride, updated interior and repainted steering wheel.