Luxury or Loyalty
Captains Irina and Samyuktha face their first moral test: Dharam Sankat, and must choose luxury or loyalty. Later, Varun reveals "Varun's Chakravyuh", a brutal challenge where immunity is on offer in exchange for a personal sacrifice.