Gross Gains
The 12 Ranis endure a challenge involving bamboo walls, squeezing and drinking sheep eyeball juice to unearth buried money bags. As alliances form, cracks deepen and Samyuktha and Irina emerge victorious. The new captains choose between luxury or power.