Thanksgiving Legends
Ree Drummond celebrates Thanksgiving by putting her own spin on classic dishes, including Legendary Green Bean Casserole made from scratch, Sweet Potato Rolls and Molded Cranberry Salad. A fabulous Old-Fashioned Custard Pie puts the spotlight on dessert.