Fast and Festive 4 Ways
Ree Drummond is sharing fabulous ideas for holiday cooking in a hurry, starting with an amazing Benedict Breakfast Hash. Then, Ree makes a super quick Christmas Burger, a stress-free Skillet Pizza Dip and a Festive Tortellini Soup.