Ranching & Ready to Go
While Ladd and Alex work cattle in Kansas, Ree Drummond fills the freezer with layered Chicken Spinach Artichoke Lasagnas and copycat Convenience Store Burritos. Then, she gets ahead with a Skirt Steak Dinner Kit for when her cowboy and cowgirl get home.