A Touch of Heat
Ree Drummond spices things up with her favorite speedy Cajun Tequila Shrimp Lettuce Wraps. Then, she turns up the heat with an incredibly quick Peppers, Shells & Cheese, a colossal Mountain Burger and a Jalapeno Blackberry Margarita with a kick.