Philadelphia Eagles vs. Houston Texans
While the Philadelphia Eagles face the Houston Texans on the field, Sunny Anderson and Vince Wilfork take it to the parking lot. Team Eagles pits their cheesesteaks against Team Texans' barbecue to win favor from judges Kelsey Barnard Clark and Ali Khan.