Chicago Bears vs. New England Patriots
Sunny Anderson and Vince Wilfork heat up the parking lot at Gillette Stadium with a battle of lobster rolls and Italian beef sandwiches as Teams New England Patriots and Chicago Bears try to score a win from judges Kelsey Barnard Clark and Ian Rapoport.