Beggars Banquet
Bella, trying to salvage her plan with Antoine, does a runner down to London. Tattersall gets Alice’s tootsies tapping. Conrad clears the air at The Falkland Arms. Kevin confronts his past. The Harrigans sit down for a normal family dinner.