Plan B
Richie makes his move, putting the Harrigans on high alert. Conrad and Maeve lock horns over Eddie but agree on a plan B. As Kevin prepares for all-out war, Harry kills two birds with one stone, and an anonymous tip leads Fisk to the cemetery.