Oh Those Summer Bites
The Kitchen shares the best summertime dishes you can eat with your hands. Katie Lee Biegel puts a seasonal spin on Zucchini Basil Hush Puppies, while Geoffrey Zakarian and Sunny Anderson celebrate Shark Week with Great White Negronis and Shark Bark!