Surf 'N Turf
The Kitchen hosts dish out their best recipes from the land and sea! Geoffrey Zakarian brings a fresh Crab Salad in Endive, Sunny Anderson gets herbaceous with Green Goddess Grilled Lobster and Jeff Mauro adds some spice with Chorizo and Shrimp Tacos.