Home Sweet Home: Take-Along
Ree Drummond shares delicious eats to take along to parties, get-togethers and cookouts, starting with a Grilled Potato Salad and Pinwheels Three Ways. Then she whips up everyone's favorite Queso with Grilled Veggies and Quick and Easy Fruit Tarts.