Film Crew Takeout
Ree Drummond cooks food for her kid crew to take home after a busy day of filming. She makes Alex's Veggie Packed Burritos, Mauricio's Tortilla Soup, Paige's S'mores Brownies and Stu's Baked BBQ Ribs.