Dire Straits
Sig strikes gold raiding Keith's hot spot, but when a line snarls his wheel, he must call his rival for help. A rogue wave knocks out Rick's electronics, forcing Bob to take the helm. Harley breaks in a new co-captain, only to break down at sea.