Kidney Punch
Winter season erupts as the fleet battles brutal seas and each other. Sig and Rick's alliance shatters as Keith fights through a debilitating injury and a short-handed crew. The Titan Explorer loses steering in heavy seas, leaving Jake dead in the water.