Chances and Circumstances
A mother attacks the brother of a world-famous Olympian after a judge acquits him of murder, and a courthouse scuffle leads to a potentially deadly situation. Next, a Zoom hearing takes a scary turn, and four teens escape a juvenile detention facility.