Collateral Damage
Rowdy supporters of a man accused of shooting his own child face contempt of court, and courthouse security tackles a 72-year-old lawyer. An inmate tries to escape her fate through the ceiling, and an unlikely savior aids a plaintiff suffering a stroke.