Rainn Wilson Surprises His Nanny
Actor Rainn Wilson surprises his son's nanny, Leslie, with a home makeover. After wielding Viking weapons for demolition, Rainn works with Drew and Jonathan Scott to completely update her home, including adding a new kitchen, deck and more.