Justin Hartley's Backyard Bombshell
Actor Justin Hartley wants to give back to his buddy, Mat, who he credits for being the rock that saved him in rough times. Justin teams up with Jonathan and Drew Scott to transform Mat's dated backyard into a stunning outdoor oasis for his entire family.