Луда криеница
В училище се подиграват на Алиса за новата ѝ шапка и тя решава да избяга в Страната на чудесата. Там играят на криеница и всички треперят от страх, защото който остане неоткрит, ще изчезне завинаги! Алиса не знае за това и се скрива добре.