Кралска Коледа
Страната на чудесата празнува Кралската Коледа, но само Кралицата празнува - жителите трябва да ѝ подаряват вещите си! Алиса протестира и Кралицата приема да ги върне, ако Алиса и Луис ѝ подарят по-хубав подарък от всички, взети заедно.