По-бързо!
Още със стъпването си в Страната на чудесата, Алиса причинява инцидент и блъска караваната на близнаците право в масата за чай на Кралицата! Нейно Величество е толкова разстроена, че иска караваната да бъде прокудена кралството завинаги.