В тила на атомната бомба (HBO)
Сейнт Луис има малко известно минало на център за обогатяване на уран. Правителственото и корпоративно неглижиране водят до незаконното изхвърляне на радиоактивен отпадък от проекта „Манхатън“ в покрайнините на Сейнт Луис.