Великата нощ (HBO)
Запознайте се с нощния живот на чешката столица в момента – игрални зали, луксозни нощни клубове, евтини кръчми с наливна бира, местата, откъде да си вземеш наркотици, както и тези, където ще откриеш секс срещу пари.