Нищо не е същото (HBO)
Те са на 19 години и водят обикновен живот в малко градче на чешката граница. Филмът прави портрет на Тео, Рената, Аника и Никола по време, когато началото на зрелостта хвърля сянка върху безгрижния им живот на гимназисти.