Eikeltjes Uitreiking
Hedgehog gaat toverles krijgen van Susie, maar die verzint allerlei smoesjes om dat zo lang mogelijk uit te stellen. Ondertussen moet Oscar een plek zien vrij te houden voor Hedgehog bij een diploma-uitreiking.