Grote Denkers Bijeenkomst
Susie organiseert een bijeenkomst van alle belangrijke personen om te zorgen dat ze de toverstaf van Hedgehog in de kluis kan opbergen. Hedgehog en Oscar proberen daar een stokje voor te steken.