Tienercomedy
Sheldons eerste schooldag raakt ontregeld door zijn nieuwe filosofiedocent (MELANIE LYNSKEY). Tegelijkertijd leven Mary en Brenda mee met Missy tijdens haar eerste dag op de middelbare school.