The Parents Episode
Op zoek naar een historisch familieverhaal wil Lucas uitzoeken hoe Sarahs ouders elkaar hebben ontmoet. Wat hij krijgt te horen is een spannende sage over schone maagden en doldrieste heldenmoed die zich in het aloude Wollongong afspeelt.