Planet Bali
Sarah, Rachel en Lucas gaan naar de planeet Bali voor de bruiloft van Sarahs zus en zijn verrast als ze ontdekken wie de bruidegom is. Maar de bruid is iets veel sinisterders van plan dan in het huwelijksbootje stappen.