The Cost
Wallace zit in hechtenis. Sydnor en Carver ontdekken een van Barksdale opslagplaatsen. Elena, McNultys vrouw, treft radicale maatregelen. Proposition Joe belegt vredesbesprekingen tussen Omar en Bell.