Mitsubishi 3000GT VR-4
Mike en Ant proberen de nostalgiescène uit de jaren 90 aan te boren met een Mitsubishi 3000GT VR-4 uit 1994, maar weinig van de geavanceerde systemen van de auto werken echt.