Toyota Supra
Mike hoopt te profiteren van de nostalgie uit de jaren 80 door een originele zescilinder Toyota Supra uit 1982 te restaureren met een lelijk interieur, defecte koppakking, gecompromitteerd uitlaatsysteem en slechts één werkende pop-up koplamp.