Martial Feats of Comanche Horsemanship
Als Angela de afschuwelijke herinnering aan de aanval op haar familie herbeleeft, arresteert ze een mysterieuze man die beweert achter Tulsa's meest recente moord te zitten. Elders wordt een toneelstuk opgevoerd voor één enkele aanwezige.