Family (Wo)man
Velma heeft 72 uur gekregen om de identiteit van de seriemoordenaar te achterhalen en moet noodgedwongen tegen Norville liegen, terwijl Daphne en Fred een bizar verhaal verzinnen om weer bij de Brains te mogen.