A Velma in the Woods
Velma en Daphne zitten samen vast in een grot, en zijn gedwongen om hun moeizame relatie onder ogen te zien. Fred bewijst dat hij van vrouwen houdt om hun intelligentie, terwijl Gigi voor Norvilles aandacht vecht.