Black Hole Sun
Damon en Bonnie zien in dat er aanwijzingen in het verleden zouden kunnen liggen om thuis te geraken. Het zorgt ervoor dat Damon een van de ergste dagen uit zijn leven herbeleeft. Tripp (COLIN FERGUSON) deelt een duister geheim met Matt.