I Never Could Love Like That
Elena schiet de slachtoffers van Stefan en Carolines meest recente moordpartij te hulp en ontdekt dat Jo (JODI LYN O'KEEFE) zwanger is. Tyler en Matt komen na een rondje karaoke in een lastig parket terecht.